PRO.akademija v Omanu

V sredini decembra smo v sklopu PRO.akademije pripravili in izvedli tečaj HDI Support Center Analys v Muscatu. Predstavnikom enega od ministrstev smo tečaj ponudili v posebej za njih prilagojeni obliki.

Na željo naročnika smo časovnico prilagodili njihovim delovnim potrebam, ravni razumevanja tujega jezika in lokalni kulturi. Za vsako od v tečaj vključenih tematik smo izdelali in pripravili skupinske aktivnosti.

 

Tečaja se je udeležilo 18 predstavnikov ministrstva.

 

 

VEČ INFORMACIJ O PROGRAMIH
HDI® Support Center Analyst
Online exam - paper certificate
HDI® Support Center Analyst
Strokovnjaki Help Deska in podpornega centra zagotavljajo operativno podporo in delujejo kot primarni stik s strankami. Pomembno je, da Service desk strokovnjaki zagotavljajo najvišjo kakovost pri skrbi za stranke in njihove zahteve pri vsaki interakciji.

Organizacija Axelos v svojem januarskem poročilu »Better together: ITIL and the HDI Support Center Standard for a high-performance support centre« kot evolucijo predstavlja koristi združevanja ta čas globalno najbolj popularnih dobrih praks za nudenje in izvajanje storitev podpore.

 Zanimivo, kar je bilo že kako desetletje poznavalcem videti kot romanca na prvi pogled, se očitno razvija v pravo ljubezen. Kako tudi ne, obe dobri praksi sta tako komplementarni, da se njuna (vsaj navidezna) združitev zdi edina naravna in logična pot.

Oktobra in novembra v sklopu PRO.akademije pripravljamo serijo tečajev vodilne svetovne organizacije za podporo uporabnikov, HelpDesk Institute Inc. po promocijskih cenah.

HDI velja za eno najboljših praks za zagotavljanje storitev podpore uporabnikov na svetu. Dobre prakse temeljijo na lastnih HDI standardih, ki temeljijo na priporočilih sorodnih okvirov (npr. ITIL), standardov (npr. ISO 20000) in metodologij (npr. KCS: Knowledge Centered Support).