PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
Rony Plevnik
Slovenščina
English
Srpski
Hrvatski
Bosanski
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
1 dan

15. december v Ljubljani

V decembru vam ponujamo tečaj HDI Customer Service Representative po posebni promocijski ceni:

 

Cena: namesto 695,00 € v sklopu akcije samo 555,00 €!

 

Datum: 15. december 2017

 

Tečaj bo potekal v slovenskem jeziku.

CEO @PRO.astec, ITSM & HDI Certified Instructor, ITpreneurs Master Advisor

HDI Certified Instructor and ITIL Trainer since 2007. Specialized and experienced in Service Management (people, processes, methods, skills) and Operations (Customer Support, Help Desks, Service Desks, Desktop Support,...).

HDI® Customer Service Representative

Predstavniki vašega podjetja so v interakciji z vašimi strankami vsak dan. Ali imajo znanje za ustvarjanje prvorazrednih izkušenj s kupci? Vsebina tečaja naslavlja spretnosti in tehnike, ki so potrebni za zagotavljanje izjemnih storitev in podpore za vaše stranke in končne uporabnike.

HDI Customer Service Representative (HDI-CSR) training focuses on call handling best practices, communication and listening techniques, documentation, problem-solving, and troubleshooting skills, conflict negotiation, and responses to difficult customer behaviors.

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Support Center Director
    Pridobivanje podpore vodstva, učinkovito komuniciranje in osrednja vloga podpornega centra so ključnega pomena za uspeh kakršne koli operativne podpore. Zaradi teh razlogov morajo direktorji podornega centra služiti kot voditelji podpore in nenehno strateško usklajevati aktivnosti podpornega centra znotraj celotne organizacije.
    HDI® Customer Service Representative
    Online exam - paper certificate
    HDI® Problem Management Professional
    The HDI Problem Management Professional certificiranje je namenjeno tistim, ki želijo pridobiti znanje najboljših industrijskih praks, povezanih z upravljanjem problemov. Idealen je za IT strokovnjake, ki delajo ali nameravajo delati z upravljanjem problemov, tako v tehnični, vodstveni ali operativni vlogi.
    HDI® Problem Management Professional
    Online exam - paper certificate
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih