PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
Rony Plevnik
Slovenščina
English
Srpski
Hrvatski
Bosanski
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
1 dan

15. december v Ljubljani

V decembru vam ponujamo tečaj HDI Customer Service Representative po posebni promocijski ceni:

 

Cena: namesto 695,00 € v sklopu akcije samo 555,00 €!

 

Datum: 15. december 2017

 

Tečaj bo potekal v slovenskem jeziku.

Director of Business Solutions at Unistar PRO, ITSM & HDI Certified Instructor, ITpreneurs Master Advisor

HDI Certified Instructor and ITIL Trainer since 2007. Specialized and experienced in Service Management (people, processes, methods, skills) and Operations (Customer Support, Help Desks, Service Desks, Desktop Support,...).

HDI® Customer Service Representative

Predstavniki vašega podjetja so v interakciji z vašimi strankami vsak dan. Ali imajo znanje za ustvarjanje prvorazrednih izkušenj s kupci? Vsebina tečaja naslavlja spretnosti in tehnike, ki so potrebni za zagotavljanje izjemnih storitev in podpore za vaše stranke in končne uporabnike.

HDI Customer Service Representative (HDI-CSR) training focuses on call handling best practices, communication and listening techniques, documentation, problem-solving, and troubleshooting skills, conflict negotiation, and responses to difficult customer behaviors.

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Desktop Support Technician
    Online exam - paper certificate
    HDI® Support Center Team Lead
    Ekipa podpornega centra služi kot komunikacijska vez med podporno skupnostjo in stranko in je nemalokrat enotna vstopna točka za vse njene zahteve.

    Usposabljanje HDI Support Center Team Lead (HDI-SCTL) je namenjeno temu, da se udeleženci naučijo, kako zagotavljati izjemno podporo strankam, spodbujati proces izboljšav, trenirati za uspeh in prevzemati odgovornost za operativne dejavnosti iz dneva v dan znotraj ekipe. Ta tečaj je namenjen zaposlenim, ki morajo razviti temeljne upravljavske in vodstvene sposobnosti za vodenje take ekipe.
    KCS Foundation
    Organizacije, ki pravilno izkoriščajo lastno znanje in ga učinkovito upravljajo, lahko zmanjšajo drage napake, pospešijo uvajanje in distribucijo novih idej in odpravijo odvečno delo. Uspešen program za upravljanje znanja je tisti, ki uspešno zajema, strukturira in ponovno uporabi informacije in je bistvena sestavina najuspešnejših podjetij katerim pogosto zagotavlja konkurenčno prednost.

    Tečaj KCS Foundation nadzornikom podpornega centra, menedžerjem in direktorjem predstavi eno najboljših praks upravljanja znanja. Udeležencem predstavi temeljne koncepte KCS metodologije.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih