Rony Plevnik
Slovenščina
English
Srpski
Hrvatski
Bosanski
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
Vodenje in upravljanje IT
3 dni
CEO @PRO.astec, ITSM & HDI Certified Instructor, ITpreneurs Master Advisor
HDI Certified Instructor and ITIL Trainer since 2007. Specialized and experienced in Service Management (people, processes, methods, skills) and Operations (Customer Support, Help Desks, Service Desks, Desktop Support,...).
HDI® Desktop Support Manager
Pojem namizne podpore vključuje več kot le podporo namiznih računalniških sistemov. Vključuje celovito storitev zagotavljanja podpore uporabnikom namiznih sistemov (prenosniki, računalniki, tiskalniki in ostala oprema) s poudarkom na kvalitetnem izvajanju vsakodnevnih opravil.
Celoten tečaj je usmerjen na vodenje izvajanja operativnih aktivnosti podpore, ki so taktično usklajene s poslovnimi potrebami strank in zahtevami uporabnikov namiznih storitev.
Designed for both new and experienced desktop support managers, this course helps desktop support managers satisfy operational demands and build a support center that aligns with the organization, adds value to the business, and delivers on its commitments.
test-1-96