Predstavniki vašega podjetja so v interakciji z vašimi strankami vsak dan. Ali imajo znanje za ustvarjanje prvorazrednih izkušenj s kupci? Vsebina tečaja naslavlja spretnosti in tehnike, ki so potrebni za zagotavljanje izjemnih storitev in podpore za vaše stranke in končne uporabnike.
Strokovnjaki Help Deska in podpornega centra zagotavljajo operativno podporo in delujejo kot primarni stik s strankami. Pomembno je, da Service desk strokovnjaki zagotavljajo najvišjo kakovost pri skrbi za stranke in njihove zahteve pri vsaki interakciji.
Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.
The HDI Problem Management Professional certificiranje je namenjeno tistim, ki želijo pridobiti znanje najboljših industrijskih praks, povezanih z upravljanjem problemov. Idealen je za IT strokovnjake, ki delajo ali nameravajo delati z upravljanjem problemov, tako v tehnični, vodstveni ali operativni vlogi.
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.