PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
Slovenščina
English
Srpski
Hrvatski
Bosanski
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
2 dni

CEO @PRO.astec, ITSM & HDI Certified Instructor, ITpreneurs Master Advisor

HDI Certified Instructor and ITIL Trainer since 2007. Specialized and experienced in Service Management (people, processes, methods, skills) and Operations (Customer Support, Help Desks, Service Desks, Desktop Support,...).

HDI® Desktop Support Technician

Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.

HDI Desktop Support Technician (HDI-DST) training focuses on key support center processes and concepts to improve overall support operations, as well as customer service and interpersonal skills that improve the customer’s experience.

Morda vas zanima tudi?

    KCS Foundation
    Organizacije, ki pravilno izkoriščajo lastno znanje in ga učinkovito upravljajo, lahko zmanjšajo drage napake, pospešijo uvajanje in distribucijo novih idej in odpravijo odvečno delo. Uspešen program za upravljanje znanja je tisti, ki uspešno zajema, strukturira in ponovno uporabi informacije in je bistvena sestavina najuspešnejših podjetij katerim pogosto zagotavlja konkurenčno prednost.

    Tečaj KCS Foundation nadzornikom podpornega centra, menedžerjem in direktorjem predstavi eno najboljših praks upravljanja znanja. Udeležencem predstavi temeljne koncepte KCS metodologije.
    HDI® Desktop Support Manager
    Online exam - paper certificate
    HDI® Desktop Support Manager
    Pojem namizne podpore vključuje več kot le podporo namiznih računalniških sistemov. Vključuje celovito storitev zagotavljanja podpore uporabnikom namiznih sistemov (prenosniki, računalniki, tiskalniki in ostala oprema) s poudarkom na kvalitetnem izvajanju vsakodnevnih opravil. Celoten tečaj je usmerjen na vodenje izvajanja operativnih aktivnosti podpore, ki so taktično usklajene s poslovnimi potrebami strank in zahtevami uporabnikov namiznih storitev.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih