PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom

HDI® Desktop Support Technician

Online exam - paper certificate

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Problem Management Professional
    The HDI Problem Management Professional certificiranje je namenjeno tistim, ki želijo pridobiti znanje najboljših industrijskih praks, povezanih z upravljanjem problemov. Idealen je za IT strokovnjake, ki delajo ali nameravajo delati z upravljanjem problemov, tako v tehnični, vodstveni ali operativni vlogi.
    HDI® Desktop Support Manager
    Pojem namizne podpore vključuje več kot le podporo namiznih računalniških sistemov. Vključuje celovito storitev zagotavljanja podpore uporabnikom namiznih sistemov (prenosniki, računalniki, tiskalniki in ostala oprema) s poudarkom na kvalitetnem izvajanju vsakodnevnih opravil. Celoten tečaj je usmerjen na vodenje izvajanja operativnih aktivnosti podpore, ki so taktično usklajene s poslovnimi potrebami strank in zahtevami uporabnikov namiznih storitev.
    HDI® Desktop Support Technician
    Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih