PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
2 dni

HDI® Problem Management Professional

The HDI Problem Management Professional certificiranje je namenjeno tistim, ki želijo pridobiti znanje najboljših industrijskih praks, povezanih z upravljanjem problemov. Idealen je za IT strokovnjake, ki delajo ali nameravajo delati z upravljanjem problemov, tako v tehnični, vodstveni ali operativni vlogi.
The responsibilities of problem management professionals vary from organization to organization, but they often include: assisting with the planning and implementation of the problem management process; performing both reactive and proactive problem management; prioritizing and categorizing problems; investigating and diagnosing the problems; coordinating and/or executing root cause analysis; developing workarounds; and proposing changes to resolve issues.

The HDI Problem Management Professional Certification Standard is based on the concepts, principles, and best practices found in various ITSM frameworks, including ITIL, ISO/IEC 20000, and COBIT.

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Problem Management Professional
    Online exam - paper certificate
    HDI® Desktop Support Technician
    Online exam - paper certificate
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih