PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom

Predstavnik PRO.akademije v decembru uspešno izvedel HDI tečaj v Muscatu

V sredini decembra smo v sklopu PRO.akademije pripravili in izvedli tečaj HDI Support Center Analys v Muscatu. Predstavnikom enega od ministrstev smo tečaj ponudili v posebej za njih prilagojeni obliki.

8.-9. november v Ljubljani

V februarju ponujamo tečaj HDI Support Center Analyst (Analitik podpornega centra) po posebni promocijski ceni:

 

Cena: namesto 1.195,00 € v sklopu akcije samo 855,00 €!

 

Datum: 8.-9. november 2018

 

Tečaj bo potekal v slovenskem jeziku.

HDI® Support Center Analyst

Sample exam

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Support Center Director
    Pridobivanje podpore vodstva, učinkovito komuniciranje in osrednja vloga podpornega centra so ključnega pomena za uspeh kakršne koli operativne podpore. Zaradi teh razlogov morajo direktorji podornega centra služiti kot voditelji podpore in nenehno strateško usklajevati aktivnosti podpornega centra znotraj celotne organizacije.
    HDI® Desktop Support Technician
    Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.
    HDI® Desktop Support Manager
    Pojem namizne podpore vključuje več kot le podporo namiznih računalniških sistemov. Vključuje celovito storitev zagotavljanja podpore uporabnikom namiznih sistemov (prenosniki, računalniki, tiskalniki in ostala oprema) s poudarkom na kvalitetnem izvajanju vsakodnevnih opravil. Celoten tečaj je usmerjen na vodenje izvajanja operativnih aktivnosti podpore, ki so taktično usklajene s poslovnimi potrebami strank in zahtevami uporabnikov namiznih storitev.
    HDI® Problem Management Professional
    The HDI Problem Management Professional certificiranje je namenjeno tistim, ki želijo pridobiti znanje najboljših industrijskih praks, povezanih z upravljanjem problemov. Idealen je za IT strokovnjake, ki delajo ali nameravajo delati z upravljanjem problemov, tako v tehnični, vodstveni ali operativni vlogi.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih