PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
Rony Plevnik
Slovenščina
English
Srpski
Hrvatski
Bosanski
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
Vodenje in upravljanje IT
3 dni

Director of Business Solutions at Unistar PRO, ITSM & HDI Certified Instructor, ITpreneurs Master Advisor

HDI Certified Instructor and ITIL Trainer since 2007. Specialized and experienced in Service Management (people, processes, methods, skills) and Operations (Customer Support, Help Desks, Service Desks, Desktop Support,...).

HDI® Support Center Manager

Menedžerji podpornega centra so odgovorni za izvajanje operativnih in taktičnih načrtov organizacije za podporo, medtem ko skrbijo za zadovoljstvo strank in njihovih poslovnih potreb.

Usposabljanje HDI Support Center Manager (HDI-SCM) pokaže, kako strategija podpornega centra poganja vse kar center podpira:
storitev zagotavljanja operativne podpore za infrastrukture, poslovne procese, upravljanje delovne sile in trženje podpornega centra.

Zasnovan je za nove in izkušene kadre podpornih centrov.

HDI Support Center Manager (HDI-SCM) training explores how the support center’s strategy drives everything the support center does: service delivery, infrastructure implementation, operational processes, workforce management, and support center marketing. Designed for both new and experienced support center managers, this course helps support center managers satisfy operational demands and build a support center that aligns with the organization, adds value to the business, and delivers on its commitments.

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Problem Management Professional
    The HDI Problem Management Professional certificiranje je namenjeno tistim, ki želijo pridobiti znanje najboljših industrijskih praks, povezanih z upravljanjem problemov. Idealen je za IT strokovnjake, ki delajo ali nameravajo delati z upravljanjem problemov, tako v tehnični, vodstveni ali operativni vlogi.
    HDI® Support Center Analyst
    Strokovnjaki Help Deska in podpornega centra zagotavljajo operativno podporo in delujejo kot primarni stik s strankami. Pomembno je, da Service desk strokovnjaki zagotavljajo najvišjo kakovost pri skrbi za stranke in njihove zahteve pri vsaki interakciji.
    HDI® Desktop Support Technician
    Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih