PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
Rony Plevnik
Slovenščina
English
Srpski
Hrvatski
Bosanski
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
Vodenje in upravljanje IT
2 dni

Director of Business Solutions at Unistar PRO, ITSM & HDI Certified Instructor, ITpreneurs Master Advisor

HDI Certified Instructor and ITIL Trainer since 2007. Specialized and experienced in Service Management (people, processes, methods, skills) and Operations (Customer Support, Help Desks, Service Desks, Desktop Support,...).

HDI® Support Center Team Lead

Ekipa podpornega centra služi kot komunikacijska vez med podporno skupnostjo in stranko in je nemalokrat enotna vstopna točka za vse njene zahteve.

Usposabljanje HDI Support Center Team Lead (HDI-SCTL) je namenjeno temu, da se udeleženci naučijo, kako zagotavljati izjemno podporo strankam, spodbujati proces izboljšav, trenirati za uspeh in prevzemati odgovornost za operativne dejavnosti iz dneva v dan znotraj ekipe. Ta tečaj je namenjen zaposlenim, ki morajo razviti temeljne upravljavske in vodstvene sposobnosti za vodenje take ekipe.

HDI Support Center Team Lead (HDI-SCTL) training ensures that participants learn how to deliver exceptional customer support, promote process improvement, coach for success, and take charge of the day-to-day operational activities of a team. This course is designed for support professionals who need to develop fundamental management and leadership skills.

PRIJAVI SE
Morda vas zanima tudi?
HDI® Problem Management Professional
Online exam - paper certificate
HDI® Desktop Support Technician
Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.
KCS Principles
Knowledge - Centered Support (KCS), ki jo je na področju storitev razvil konzorcij za inovacije, je metodologija in niz procesov ter praks, ki temelji na znanju kot ključnem sredstvu organizacije za podporo.
HDI® Support Center Analyst
Strokovnjaki Help Deska in podpornega centra zagotavljajo operativno podporo in delujejo kot primarni stik s strankami. Pomembno je, da Service desk strokovnjaki zagotavljajo najvišjo kakovost pri skrbi za stranke in njihove zahteve pri vsaki interakciji.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih