PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
Vodenje in upravljanje IT

HDI® Support Center Team Lead

Sample exam

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Support Center Manager
    Menedžerji podpornega centra so odgovorni za izvajanje operativnih in taktičnih načrtov organizacije za podporo, medtem ko skrbijo za zadovoljstvo strank in njihovih poslovnih potreb.

    Usposabljanje HDI Support Center Manager (HDI-SCM) pokaže, kako strategija podpornega centra poganja vse kar center podpira:
    storitev zagotavljanja operativne podpore za infrastrukture, poslovne procese, upravljanje delovne sile in trženje podpornega centra.

    Zasnovan je za nove in izkušene kadre podpornih centrov.
    HDI® Support Center Manager
    Online exam - paper certificate
    HDI® Desktop Support Technician
    Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih