Menedžerji podpornega centra so odgovorni za izvajanje operativnih in taktičnih načrtov organizacije za podporo, medtem ko skrbijo za zadovoljstvo strank in njihovih poslovnih potreb.
Usposabljanje HDI Support Center Manager (HDI-SCM) pokaže, kako strategija podpornega centra poganja vse kar center podpira: storitev zagotavljanja operativne podpore za infrastrukture, poslovne procese, upravljanje delovne sile in trženje podpornega centra.
Zasnovan je za nove in izkušene kadre podpornih centrov.
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.