PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom

KCS Foundation

Organizacije, ki pravilno izkoriščajo lastno znanje in ga učinkovito upravljajo, lahko zmanjšajo drage napake, pospešijo uvajanje in distribucijo novih idej in odpravijo odvečno delo. Uspešen program za upravljanje znanja je tisti, ki uspešno zajema, strukturira in ponovno uporabi informacije in je bistvena sestavina najuspešnejših podjetij katerim pogosto zagotavlja konkurenčno prednost.

Tečaj KCS Foundation nadzornikom podpornega centra, menedžerjem in direktorjem predstavi eno najboljših praks upravljanja znanja. Udeležencem predstavi temeljne koncepte KCS metodologije.

The Knowledge-Centered Support Fundamentals course provides support center supervisors, managers, and directors with an awareness of knowledge management best practices. Additionally, participants are introduced to fundamental concepts of the Knowledge-Centered Support (KCSSM) methodology. This course can also be used to build internal support for a new knowledge management initiative.

Morda vas zanima tudi?

    KCS Principles
    Online exam - paper certificate
    HDI® Support Center Manager
    Online exam - paper certificate
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih