English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom
KCS Foundation
Organizacije, ki pravilno izkoriščajo lastno znanje in ga učinkovito upravljajo, lahko zmanjšajo drage napake, pospešijo uvajanje in distribucijo novih idej in odpravijo odvečno delo. Uspešen program za upravljanje znanja je tisti, ki uspešno zajema, strukturira in ponovno uporabi informacije in je bistvena sestavina najuspešnejših podjetij katerim pogosto zagotavlja konkurenčno prednost.
Tečaj KCS Foundation nadzornikom podpornega centra, menedžerjem in direktorjem predstavi eno najboljših praks upravljanja znanja. Udeležencem predstavi temeljne koncepte KCS metodologije.
Tečaj KCS Foundation nadzornikom podpornega centra, menedžerjem in direktorjem predstavi eno najboljših praks upravljanja znanja. Udeležencem predstavi temeljne koncepte KCS metodologije.
The Knowledge-Centered Support Fundamentals course provides support center supervisors, managers, and directors with an awareness of knowledge management best practices. Additionally, participants are introduced to fundamental concepts of the Knowledge-Centered Support (KCSSM) methodology. This course can also be used to build internal support for a new knowledge management initiative.
test-1-96