PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom

KCS Principles

Sample exam

Morda vas zanima tudi?

    KCS Principles
    Knowledge - Centered Support (KCS), ki jo je na področju storitev razvil konzorcij za inovacije, je metodologija in niz procesov ter praks, ki temelji na znanju kot ključnem sredstvu organizacije za podporo.
    HDI® Support Center Director
    Pridobivanje podpore vodstva, učinkovito komuniciranje in osrednja vloga podpornega centra so ključnega pomena za uspeh kakršne koli operativne podpore. Zaradi teh razlogov morajo direktorji podornega centra služiti kot voditelji podpore in nenehno strateško usklajevati aktivnosti podpornega centra znotraj celotne organizacije.
    HDI® Desktop Support Technician
    Tehnik oz. strokovnjak za podporo namiznih sistemov večino dneva preživi na obisku pri strankah, na njihovih delovnih postajah ali domačih pisarnah ter tako zagotavlja tehnično podporo za številne sisteme in storitve.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih