PONASTAVI IZBOR

HDI Helpdesk Institute
HDI Helpdesk Institute
English
HDI HelpDesk Institute
Upravljanje IT storitev
Podpora uporabnikom

KCS Principles

Online exam - paper certificate

Morda vas zanima tudi?

    HDI® Support Center Team Lead
    Ekipa podpornega centra služi kot komunikacijska vez med podporno skupnostjo in stranko in je nemalokrat enotna vstopna točka za vse njene zahteve.

    Usposabljanje HDI Support Center Team Lead (HDI-SCTL) je namenjeno temu, da se udeleženci naučijo, kako zagotavljati izjemno podporo strankam, spodbujati proces izboljšav, trenirati za uspeh in prevzemati odgovornost za operativne dejavnosti iz dneva v dan znotraj ekipe. Ta tečaj je namenjen zaposlenim, ki morajo razviti temeljne upravljavske in vodstvene sposobnosti za vodenje take ekipe.
    HDI® Support Center Director
    Pridobivanje podpore vodstva, učinkovito komuniciranje in osrednja vloga podpornega centra so ključnega pomena za uspeh kakršne koli operativne podpore. Zaradi teh razlogov morajo direktorji podornega centra služiti kot voditelji podpore in nenehno strateško usklajevati aktivnosti podpornega centra znotraj celotne organizacije.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih