PONASTAVI IZBOR

Unistar PRO
Unistar PRO
Marko Selan
Slovenščina
English
Srpski
Hrvatski
Bosanski
Micro Focus
Upravljanje IT storitev
Sistemska administracija
Načrtovanje IT okolja
2 dni

Uporaba in upravljanje Service Desk rešitve

S pridobitvijo osnovnih ITIL principov in možne integracije z drugimi sistemi bo delo z Service Desk rešitvijo še bolj produktivno.
Tečaj (2 dni) je lahko prilagojen željam udeležencev, zajema pa naslednje sklope:
• namestitev sistema
• osnove Service Desk administracije
• osnove ITIL
• kreiranje incidentov (Incident management)
• Service Requests
• Change Requests
• Problem Management

Morda vas zanima tudi?

    Administracija  Groupwise 2014 sistema
    Udeleženci pridobijo potrebna znanja za namestitev, upravljanje in vzdrževanje Groupwise 2014 sistema za skupinsko delo in elektronsko pošto.
    Administracija ZENworks Configuration Management rešitve
    050-731 - Certified Novell ZENworks Administrator 11 exam
    Administracija Filr sistema za deljenje datotek
    Udeleženci bodo spoznali upravljanje sistema za dostop in deljenje datotek Filr.
    Administracija ZENworks Configuration Management rešitve
    Tečaj ponuja udeležencem široko praktično znanje pri delu z vsemi komponentami ZENworks Configuration Management rešitve.
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih