Nazaj na:  

 

ZVOP-2 sprejet. Kaj sedaj?

Ste pred štirimi leti poskrbeli za privolitve svojih kupcev za namene neposrednega trženja? Z implementacijo ostalih zahtev Splošne uredbe pa čakali še na sprejem ZVOP-2? Sedaj ste na točki neizogibnega, saj morate do konca uskladiti poslovanja z zahtevami novega zakona.

Če ne veste kako bi s tem začeli in kaj morate še narediti, vam lahko priskočimo na pomoč. Z analizo razkoraka preverimo obstoječe stanje, tako da:

  • pregledamo evidence dejavnosti obdelave,
  • preverimo ustreznost pravne podlage in namena obdelav pri posamezni zbirki,
  • preverimo kontrole varovanja osebnih podatkov glede na tveganja,
  • preverimo zagotavljanje sledenja dostopov in obdelav osebnih podatkov ter
  • preverimo upravljanje pogodb z obdelovalci.

Ekipa naših izkušenih strokovnjakov vedno začne s pregledom obstoječe dokumentacije in ga dopolnjuje z védenjem vaših poslovnih skrbnikov obdelav osebnih podatkov ter tehničnim osebjem, ki jim zagotovi vpogled v tehnične kontrole varovanja.

Ugotovitve analize in priporočila za vzpostavitev skladnosti s Splošno uredbo in ZVOP-2 zapišejo v poročilo, ki vam ga tudi osebno predstavijo.

Če pa svoje obstoječe stanje skladnosti dobro poznate, vendar vam zmanjkuje časa ali znanja, da bi skladnost celovito do konca vzpostavili, vam lahko zagotovimo: 

  • implementacijo evidence dejavnosti obdelav,
  • implementacijo procesov in dokumentacije,
  • implementacijo pogodb z obdelovalci osebnih podatkov,
  • revizijo implementiranih tehničnih kontrol ter
  • ozaveščanje in izobraževanje zaposlenih.

Ne čakajte predolgo in nam za dodatna vprašanja ali pripravo ponudbe pišite na svetovanje@astec.si.

V kolikor pa ste obvezani imenovati Pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (DPO) ali bi jo želeli imeti, bomo v sklopu naše storitve najema DPO izvedli tako analizo razkoraka, kot tudi poskrbeli za vzpostavitev skladnosti.

NAZAJ NA:  Actual I.T. Novice     |     Unistar novice     |     Astec novice     |     Itelis novice

ZVOP-2 sprejet. Kaj sedaj?

Ste pred štirimi leti poskrbeli za privolitve svojih kupcev za namene neposrednega trženja? Z implementacijo ostalih zahtev Splošne uredbe pa čakali še na sprejem ZVOP-2? Sedaj ste na točki neizogibnega, saj morate do konca uskladiti poslovanja z zahtevami novega zakona.

Če ne veste kako bi s tem začeli in kaj morate še narediti, vam lahko priskočimo na pomoč. Z analizo razkoraka preverimo obstoječe stanje, tako da:

  • pregledamo evidence dejavnosti obdelave,
  • preverimo ustreznost pravne podlage in namena obdelav pri posamezni zbirki,
  • preverimo kontrole varovanja osebnih podatkov glede na tveganja,
  • preverimo zagotavljanje sledenja dostopov in obdelav osebnih podatkov ter
  • preverimo upravljanje pogodb z obdelovalci.

Ekipa naših izkušenih strokovnjakov vedno začne s pregledom obstoječe dokumentacije in ga dopolnjuje z védenjem vaših poslovnih skrbnikov obdelav osebnih podatkov ter tehničnim osebjem, ki jim zagotovi vpogled v tehnične kontrole varovanja.

Ugotovitve analize in priporočila za vzpostavitev skladnosti s Splošno uredbo in ZVOP-2 zapišejo v poročilo, ki vam ga tudi osebno predstavijo.

Če pa svoje obstoječe stanje skladnosti dobro poznate, vendar vam zmanjkuje časa ali znanja, da bi skladnost celovito do konca vzpostavili, vam lahko zagotovimo: 

  • implementacijo evidence dejavnosti obdelav,
  • implementacijo procesov in dokumentacije,
  • implementacijo pogodb z obdelovalci osebnih podatkov,
  • revizijo implementiranih tehničnih kontrol ter
  • ozaveščanje in izobraževanje zaposlenih.

Ne čakajte predolgo in nam za dodatna vprašanja ali pripravo ponudbe pišite na svetovanje@astec.si.

V kolikor pa ste obvezani imenovati Pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (DPO) ali bi jo želeli imeti, bomo v sklopu naše storitve najema DPO izvedli tako analizo razkoraka, kot tudi poskrbeli za vzpostavitev skladnosti.

ZVOP-2 sprejet. Kaj sedaj?

Ste pred štirimi leti poskrbeli za privolitve svojih kupcev za namene neposrednega trženja? Z implementacijo ostalih zahtev Splošne uredbe pa čakali še na sprejem ZVOP-2? Sedaj ste na točki neizogibnega, saj morate do konca uskladiti poslovanja z zahtevami novega zakona.

Če ne veste kako bi s tem začeli in kaj morate še narediti, vam lahko priskočimo na pomoč. Z analizo razkoraka preverimo obstoječe stanje, tako da:

  • pregledamo evidence dejavnosti obdelave,
  • preverimo ustreznost pravne podlage in namena obdelav pri posamezni zbirki,
  • preverimo kontrole varovanja osebnih podatkov glede na tveganja,
  • preverimo zagotavljanje sledenja dostopov in obdelav osebnih podatkov ter
  • preverimo upravljanje pogodb z obdelovalci.

Ekipa naših izkušenih strokovnjakov vedno začne s pregledom obstoječe dokumentacije in ga dopolnjuje z védenjem vaših poslovnih skrbnikov obdelav osebnih podatkov ter tehničnim osebjem, ki jim zagotovi vpogled v tehnične kontrole varovanja.

Ugotovitve analize in priporočila za vzpostavitev skladnosti s Splošno uredbo in ZVOP-2 zapišejo v poročilo, ki vam ga tudi osebno predstavijo.

Če pa svoje obstoječe stanje skladnosti dobro poznate, vendar vam zmanjkuje časa ali znanja, da bi skladnost celovito do konca vzpostavili, vam lahko zagotovimo: 

  • implementacijo evidence dejavnosti obdelav,
  • implementacijo procesov in dokumentacije,
  • implementacijo pogodb z obdelovalci osebnih podatkov,
  • revizijo implementiranih tehničnih kontrol ter
  • ozaveščanje in izobraževanje zaposlenih.

Ne čakajte predolgo in nam za dodatna vprašanja ali pripravo ponudbe pišite na svetovanje@astec.si.

V kolikor pa ste obvezani imenovati Pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (DPO) ali bi jo želeli imeti, bomo v sklopu naše storitve najema DPO izvedli tako analizo razkoraka, kot tudi poskrbeli za vzpostavitev skladnosti.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?